مقاله استراتژی توسعه بازار و مقابله با رقبا در صادرات گل وگیاه خوزستان در word

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 مقاله استراتژی توسعه بازار و مقابله با رقبا در صادرات گل وگیاه خوزستان در word دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله استراتژی توسعه بازار و مقابله با رقبا در صادرات گل وگیاه خوزستان در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله استراتژی توسعه بازار و مقابله با رقبا در صادرات گل وگیاه خوزستان در word،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله استراتژی توسعه بازار و مقابله با رقبا در صادرات گل وگیاه خوزستان در word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
تعداد صفحات: 7
نویسنده(ها):
سیمین دانا – دانشگاه علوم تحقیقات خوزستان، گروه مدیریت اجرایی، اهواز، ایران
محمدرضا حمیدی زاده –
بهمن حاجی پور –

چکیده:
کشورهای جهان میکوشند تا با نفوذ در بازارهای قابل دسترس، تولید با کیفیت و اتخاذ استراتژیهای عالمانه برای توسعه ی بازار، تمهیدات علمی پیشبینی و فراهم سازند. روش پژوهش این مطالعه، از لحاظ هدف در دسته پژوهشهای کاربردی قرار میگیرد و از نظر روش گردآوری داده ها و ماهیت آن، پیماشی توصیفی تحلیلی میباشد؛ جامعه ی آماری تحقیق، متشکل از تولیدکنندگان و صادرکنندگان گل و گیاه زینتی استان خوزستان میباشد. هدف این پژوهش بررسی عملکرد کنونی صادرکنندگان در بازارهای داخلی و خارجی با توجه به استراتژیهای بازاریابی رقبا و ارزیابی آن و دلایل ناکارآمدی صنعت گل و گیاه میباشد. بررسی های میدانی و به ویژه بازخوردهای عینی عملکرد صادرکنندگان دو نمایشگاه تهران و کرج و مصاحبه با صادرکنندگان گل و گیاه نشان میدهد که بیشتر چشم به کمکهای رایج دولت دوخته اند. نتایج تحقیق بیانگر معنادار بودن تاثیر استراتژی های توسعه و مقابله بر استراتژی ورود بازار بر تجارت جهانی می باشد.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید